در این مطلب به بررسی سه مدل صندلی حصیری پرفروش بازار خواهیم پرداخت و مزایا و معایب و قیمت آنها را با هم بررسی خواهیم کرد. مقایسه این سه صندلی حصیری محبوب حتما برای تصمیم‌گیری و انتخاب شما مهم است.

لطفا در ادامه همراه ما باشید.

صندلی حصیری چیست و چه کاربردی دارد؟

در ابتدا لازم است یادآوری کنیم صندلی حصیری عمدتا برای فضای باز مانند باغ و ویلا و تراس و بالکن و همچنین رستوران و کنار استخر استفاده می‌شود.

صندلی حصیری به دلیل نوع متریال آنها که عمدتا از پلاستیک ویژه (پلیمر) و یا در نوع گران‌تر آنها که از رتن (Rattan) است، برای فضای باز و شرایط آب و هوایی مختلف طراحی شده است

بنابراین اگر قصد تهیه مبلمان فضای باز داشته باشید بدون شک ست میز و صندلی حصیری یکی از گزینه‌های اصلی شما خواهد بود. در ادامه سه صندلی حصیری پرفروش را معرفی و بررسی خواهیم کرد.

از این سه صندلی با خیالی راحت برای تراس و بالکن و فضای باز باغ و ویلا و یا آپارتمان خود می‌توانید استفاده کنید و لذت استفاده از این فضاها را دوچندان نمایید.

1- صندلی حصیری 890

صندلی حصیری 890 که به صندلی حصیری مبلی نیز معروف است، ساخته شده از پلاستیک ویژه با طرح حصیر است که به دلیل شکل ظاهری و طراحی آن بسیار راحت و در عین حال زیبا است.

ست مبلمان باغی حصیری پلاستیکی ناصرپلاستیک کد890 ست شش نفره رنگ قهوه‌ای همراه با چتر پایه بغل رنگ قرمز در محوطه بیرونی باغ ویلایی شیک در طاووسیه کرج ارسالی مشتری فروشگاه مبلمان باغی در کرج

ست مبلمان حصیری پلیمری کد890 همراه جلومبلی حصیری و چتر پایه بغل – ارسالی مشتری

صندلی حصیری 890 برخلاف ظاهر فریبده آن واقعا فضای کمی اشکال می‌کند و طراحی آن طوری است که با قرارگیری بر روی یکدیگر، زمانی که به همه صند‌لی‌ها احتیاج ندارید کم‌ترین فضای ممکن را اشکال خواهد کرد.

قالب بدنه این صندلی یک‌تکه و بسیار مقاوم است همچنین این صندلی تحمل وزن بالا و نشیمن بسیار راحتی دارا است.

قیمت این صندلی در فروشگاه مبلمان باغی به عنوان نماینده اصلی و عامل پخش مستقیم صندلی حصیری ناصر بسیار مناسب است که برای استعلام قیمت روز می‌توانید از لینک زیر استفاده نمایید:

مبلمان حصیری مدل مبلی کد890

 

2- صندلی حصیری دسته دار992

صندلی حصیری 992 دارای دسته و بدنه یکپارچه و بسیار مقاومی است. اسکلت ویژه این صندلی باعث تمایز آن از نوع 991 است که قیمت ارزان‌تری در مقایسه با صندلی حصیری 992 دارد.

صندلی 992 با دارا بودن اسکلت مقاوم و بدنه حصیربافت یکپارچه با وجود آنکه از پلاسیتک ویژه (پلیمر) ساخته شده است بسیار مقاوم و شکیل و زیبا است که ارزش اندکی هزینه بیشتر در مقایسه با مدل991 را دارد.

ست میز و صندلی حصیری پلاستیکی کد992 و 323 مناسب بالکن و رستوران واقع در تراس ویلایی شیک؛ ارسالی مشتری فروشگاه مبلمان باغی از شهریار کرج

ست صندلی حصیری پلاستیکی کد992 و میز حصیری کد323 مناسب بالکن و رستوران؛ ارسالی مشتری

این صندلی به عنوان یکی از گزینه‌های همیشگی در فضای باز رستوران‌ها و باغ‌ها مطرح است و امتحان خود را پس داده است.

برای استعلام قیمت روز این صندلی حصیری باکیفیت می‌توانید از لینک زیر استفاده نمایید:

ست مبلمان حصیری فضای باز کد 992

 

3- صندلی حصیری 972

صندلی حصیری 972 در مقایسه با دو مورد قبلی که دارای طراحی کلاسیک هستند طراحی به‌روزتری دارد و برای فضاهای مدرن و امروزی مانند تراس و بالکن بسیار توصیه می‌شود زیرا فضای کمتری نیز اشکال می‌کند.

صندلی 972 بدون دسته طراحی شده است ولی از نظر نشیمن و جابجایی بسیار راحت است؛ هرچند برای استفاده طولانی مدت وجود دسته بسیار می‌تواند کمک‌کننده باشد که در این محصول لحاظ نشده است.

صندلی حصیری کد972 در تراس ویلایی شیک

صندلی حصیری کد972

با وجود نداشتن تکیه‌گاه و همچنین سایز کوچک این صندلی در مقایسه با مدل‌های قبلی، زیبایی و طراحی آن طوری است که به راحتی می‌توان از این ایرادات جزئی چشم پوشی کرد.

در فروشگاه مبلمان باغی به عنوان نماینده اصلی و پخش مستقیم صندلی حصیری در ایران بهترین قیمت این صندلی را می‌توانید از طریق لینک زیر استعلام نمایید:

صندلی حصیری پلاستیکی کد972 مناسب باغ و رستوران و تراس کوچک

 

جمع‌بندی مقایسه صندلی حصیری‌ پرفروش

صندلی حصیری برای تراس و ویلا و به طور کلی برای فضای باز یک انتخاب عالی است و هر کدام از این صندلی‌ها معایب و مزایای خاص خود را دارد و  از بهترین مدل‌های صندلی حصیری ارزان و باکیفیت ایرانی می‌باشند.

در نهایت تصمیم‌ با شما خواهد بود و علاوه بر این سه مدل پرفروش می‌توانید از مدل‌های دیگر از جمله صندلی حصیری رتن که کمی گران‌تر است و همچنین مبل حصیری پلیمری نیز در لینک زیر دیدن نمایید:

بورس انواع میز و صندلی حصیری و مبل حصیری با تنوع بالا و قیمت مناسب

از اینکه تا پایان این مطلب همراه ما بودید سپاسگزاریم.

لطفا از طریق فرم انتهای صفحه، نظرات و تجربیات خود را با ما در میان بگذارید.

 


این مطلب اختصاصی است؛ لطفا جهت استفاده از آن حتما منبع را ذکر نمایید.